| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ Η/Υ (C++, JAVA) (164) | Giannis Papavasileiou |
| Γλώσσα Προγραμματισμού OPEN GL (135) | Δήμητρα Παπαλίτσα |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ VIDEO (163) | Giannis Papavasileiou |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (UNREAL EDITOR HALF LIFE, DOOM EDITOR) (112) | Κωνσταντίνος Γιώτας |
| Εργαλεία Ανάπτυξης Εφαρμογών Ιντέρνετ (133) | Δήμητρα Παπαλίτσα |
| Εργαλεία Δημιουργίας Τρισδιάστατων Γραφικών (3DS MAX) (134) | Δήμητρα Παπαλίτσα |
| Ολοκληρωμένα εργαλεία ανάπτυξης ιστοχώρων (116) | ΕΥΑΝΘΙΑ ΤΣΙΛΙΧΡΗΣΤΟΥ |
| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (162) | Giannis Papavasileiou |
| Πολυμεσικά εργαλεία κατασκευής παιχνιδιών (FLASH) (115) | ΕΥΑΝΘΙΑ ΤΣΙΛΙΧΡΗΣΤΟΥ |
|